tirsdag 8. januar 2013

Hjertekort

Jeg åpner herved bloggen med et roooosa hjertekort. Av en eller annen grunn pleier et flertall av kortene jeg lager å havne innenfor den delen av fargekartet. Det til tross for at rosa er nærmest fraværende i Jordbærveien 8, det være seg på interiør, klær, hårfarge osv, osv.. Så hederstittelen "rosablogger" er heldigvis ikke så aktuell;)

Siden jeg ikke har som mål å ha blogging som levebrød har jeg heller ikke investert i, eller satt meg inn i, ting som systemkamera, blending, blitz, linser, photoshop+++ Bildene kommer helt ferske og urørte fra min kjære iPhone:)






Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design, Bazzill og diverse blomster.

1 kommentar:

  1. Det här kortet är såååå vackert! Helt ljuvligt med alla de rosa blomstren så fint arrangerade i hjärtat!

    SvarSlett